tisdag, juni 07, 2011

MED TJÄRA I STJÄRTEN KAN MAN FLÅ HELA VÄRLDEN MED HÄPNAD



Hur såg er arbetsdag ut idag? Min spenderades på en hundra år gammal clipper plåtandes bl.a Plura, Micke Nyqvist och Dhani. En otippad mix med ett oöverträffat resultat. Mer om det senare. Solen stekte på vårt team. Vissa bröder kommer somna med en svidande nacke i kväll. Inga namn.

Det var som ni säkert förstår en fantastisk dag, endast grusad av att jag lyckats få nåttjära i hela röfven. Eller på byxorna alltså. I rövpartiet. Ändalykten om ni så vill. Eller aktern. Ett annat spännande fakta om mig är att jag konstant har ont i ryggen. Jag har mina aningar om varför men jag är inte säker. Hur var det nu med ergonomiska arbetsställningar? Hmm. Nu vet jag vart jag fick tjäran i röven från.


Foto: Jartman

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är den blivande stjärnan som tagit bilderna på dig? Framstår ju som en världsstjärna!

Daniel Olsén sa...

Det står ju längst ner. :)