tisdag, juni 07, 2011

MED DIESEL I BLODOMLOPPET FÅR MAN LEVA MED ATT AVKOMMAN HAR BOKSTAVS-KOMBINATIONER



Det här är min pappa Arne. Pappa Arne gillar att köra Bob Cat och får självaste MacGyver att framstå som en drogad Håkan Juholt. Pappa Arne har 50% diesel och 50% glasfiberdamm i blodomloppet. Något som jag misstänker kan ha sina biverkningar på avkomman.

Mamma Berit är mer svårfångad på bild. Eller inte så mycket det att hon är svårfångad som att hon är svår att ta bild på. Sist hade hon hela skallen full med sånna där hårrullar. Och en sån bild på min mor vågar jag inte lägga upp. Men många* säger att hon liknar Lill-Babs. (eller om det var Alice Babs... Eller Alice Timander). Så jag lägger upp en bild på Lill-Babs i väntan på en vettigare bild på henne.


*Många = några röster i mitt huvud.

P.S. Jag fick slänga in ett bindestreck i rubriken för att det skulle radbryta snyggare. Tro inte att det är mitt sätt att semisärskriva.

Inga kommentarer: