lördag, juni 12, 2010

BLONDINBELLA, MEET YOUR MAKER. HÄR KOMMER GRÅGRETA, MODEBLOGGARE!

Visst skulle jag passa som modebloggare!? OK att jag inte är blond, brunett eller readhead; utan har numera ett gråaktigt råttfärgat hår. Efter att ha haft rakad skalle i tre-fyra år har jag nu låtit det växa ut. Surprise surprise! Det har blivit ännu gråare än innan jag skalade av det! Så här har ni Sveriges nya Alice Timmander. Det firar vi med ett modeblogginlägg á la Grågreta: Fashion goes Star Wars.


4 kommentarer:

Rickard sa...

Grym makeover på sidan!!

Daniel Olsén sa...

Thank you, thank you very much. (utalas med Elvisdialekt)

Anonym sa...

Du kan ju inte jämnföra en brud med ett IQ som en fiskmås, med en man som är slug som en räv...

Daniel Olsén sa...

Hon är rätt clever faktiskt! Givetvis inte lika slug som mig (såklart!) Men jag gillar djurtemat! Jag är även trött som en sengångare idag.