tisdag, november 24, 2009

Schyssta meloner. Asså allvarligt. Linda Rosing ligger i lä.

6 kommentarer:

sillan sa...

Ett stort steg för jämställdheten?

Daniel Olsén sa...

och ett litet steg för mänskligheten!

carro sa...

WHAT THE FUCK!? sjukaste jag någonsin sett!!!

Christer Söderberg sa...

Håller med Carro.

Karl'n kan ju inte dansa alls ju!

Linda sa...

HHAHAHahahahahahHAHAHAHAHAHAHa fy fan vad roligt/pinsamt/sjukt

Anonym sa...

Boobguy at the cosmeticsurgery-place.

Dr- I think this will look good on you
Guy- Bigger
Dr- Are you shure.. I dont th'
Guy- BIGGER!
Dr- Well, I guess I could make just a little bit larger but'
Guy-LAAARGER!
Dr- Yeah okej, well lets make it a C, then.
Guy- BIGGER! LARGER!
Dr- Shut up your stupid fuck och else I will put in a damn DD!

Okej, jag erkänner att det här lät så mycket roligare i mitt huvud nyss men vafan, jag gjorde mitt bästa..