tisdag, mars 03, 2009

Konsumtion är enda räddningen (del 2)



Jag är beroende. Av muffins. Inte sådana där små löjliga hemmagjorda muffins. Utan stora svulstiga monstermuffins. Skumma mixar med cheese cake, hallon, kardemumma, dumlekola, kanel, choklad, blåbär. You name it! Jag önskar att jag kunde äta muffins varje dag. Min kropp önskar att jag äter krasse. Man kan inte få allt man vill, så det så, kroppjävel.

I morgon ska jag spela Squash. Då borde man få äta muffins. 1-1=0 It's a tie.

Muffin Bakery for president.

3 kommentarer:

cecilia sa...

meeeh, faller mina supergoda under kategorin löjliga då eller?? :P jag vill ha banan/choklad.

Daniel Olsén sa...

Yes. Löjliga! De ska vara gigantiska å med sån där hård överdel.

cecilia sa...

meeh, dom är bara stora, såå goda är dom inte för allt gott är ju i toppen, sen är det bara en massa sockerkaka.