lördag, september 27, 2008

Äcklad



Just nu sitter jag på jobbet och sysslar med det äckligaste jag vet. Jobbar med (eller mot) en PC.
Finns det någon enskilt större orsak till lidande än pe-ce? Nej. Basta.

Förstå mig rätt, jag vill helst att mac är som en liten mysig sekt. En liten familj med upplysta som man kan lita på i vårt och torrt. Inte hitta en vacker macbook pro i någon gammal husvagn i Skyffladyngemåla. Där gör sig PC bäst! Elitistiskt så det förslår, jag vet.

Så, stick i stäv mot mina åsikter, drar jag här mitt strå till stacken med lite extra Mac-talibanism! Typiskt. Dubbelmoral? Dubbel-japp more like it.



Bye, I'm a mac. And I'm will kill PC.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha jobbar du med PC nu? heeerregud vad händer mannen? LOL

"When you go Mac you never go back!"

ps. är hemma en kortis nu! ds.

Daniel Olsén sa...

Ja tyvärr. RIPpen kräver det (min proof printer). Så nu har jag suttit i dagar och kalibrerat den lilla skitdatorn.