torsdag, juli 10, 2008

Vadslagning


OK. Nu tänker jag dra igång en tävling. Jag har en hel del najs godis (alltså riktigt godis, inget slang) till den som gissar rätt datum då jag lessnar och sliter bort gipset. Jag har haft det i ett dygn och det retar redan gallfeber på mig. Kudos till läkaren som ordinerade gipset i fyra veckor men efter lite övertalande gick ner till 10 dagar. Och kudos till systern som gipsade ett gäng cm mindre än nödvändigt (8cm axel + 7cm nederarm/hand) samt ordnade en vinkel som funkar för fotografering.

Så, upp med some guesses! Nice prizes to be won!

6 kommentarer:

Christer Söderberg sa...

App, app, app

Här slits inte bort något alls.

Man skall vara rädd om sin kropp och sköta sig!!

cecilia sa...

kickan och jag har redan bestämt oss för att kalla dig för kapten krokig, så kommer du se ut när du sliter av gipset för tidigt.
så lyssna på läkaren och christer tycker jag

Anonym sa...

Gamle man...

...varmt o fuktigt väder, tisdag! sen utan en vecka sen gipsa om för att du har för ont ;)

sillan sa...

10 dagar ska du väl ändå kunna stå ut Kapten Krokig! :-)

Anonym sa...

Hur fan ska du kunna turkträna med det där? Det går ju inte att köra varken bänkpress eller bicepcurls... Kan man ens köra spinning med det?
Jag tror att det åker av samma dag som du kommer in på gymmet nästa gång.

Daniel Olsén sa...

It's off! :D 2008-07-16 @ 14.43